2014. augusztus 30., szombat


9.rész/1.rész

Teltek a napok ,próbáltam munkát keresni ,de nem jártam sikerrel. Egyik este mentünk Dinnel az utcán hirtelen megpillantottuk anyámat .
-Din nézd ki van a szálloda előtt
-Na ne az az anyukád na most mit csináljunk
-Gyorsan fussunk el innen
Beszaladtunk egy kis utcába .
-Ezt nem hiszem el-mondtam idegesen
-Rose most mit tegyünk ???-kérdezte aggodalommal az arcán
-Nem tudom
-Az a legjobb ha én elmegyek és téged megtalálnak- mondta
-Mi??? .Én nem akarom hogy megtaláljanak ,Din veled akarok menni
-Azt akarom hogy neked jó legyen .
-Ez nekem nem lesz jó-mondtam
-Te ezt még nem tudod .Rose örülök hogy megismertelek egyszer még találkozunk,hidd el jobb lesz neked .Szeretlek -mondta aztán pedig elfutott
-DIN -üvöltöttem zokogva ,de nem hallotta
Nagyon fájt az hogy Din itt hagyott  Nem bírtam utána menni ,mindenem fájt ,de legjobban a szivem  ,nagyon nagyon szomorú voltam letérdeltem az útra és zokogtam ,pár percig térdeltem aztán felkeltem és elkezdtem futni a pályaudvar felé. Beértem a pályaudvarhoz szerencsére észrevettem Dint , elkezdtem futni felé ,de az a vonat amire felszállt sajnos elindult. Zokogva néztem a vonatot soha nem voltam ilyen szomorú mint most ,szerelmem elhagyott nem tudtam felfogni. Mikor kiértem az állomásról leültem egy padra és zokogtam, gondolom borzalmas látvány lehettem. Már egy ideig ücsörögtem a egyszer csak egy fiú rám üvöltött
-Mi a baj?? -kérdezte
-Semmi- mondtam
-Hát akkor miért sírsz??-érdeklődött
-Közöd -üvöltöttem
-Jó békén hagylak. Szia
Mikor elment az az ember fel álltam és elkezdtem futni nem tudtam hová csak úgy futottam .Nem néztem mi van alattam ,sikerült elesnem egy botban nem bírtam fel állni .Csak ültem és ültem egyszer csak észrevettem azt a gyereket aki megszólított az állomás előtt.
-Légyszi segíts -üvöltöttem
 Szerencsére észre vett , odajött hozzám és felsegített
-Köszönöm-mondtam
-Nincs mit .Hova tartasz??
-Haza
-Itt laksz??
-Nem Los Angelesben ,csak ide szöktem a barátommal aki elhagyott- zokogtam
-Akkor azért nézel ki úgy mint egy zombi
-Ez kedves volt, na mennem kel .Szia -köszöntem el ,aztán pedig elsétáltam
-Ne menj el .Még a nevedet se tudom -üvöltötte  ,én nem válaszoltam
Egész este San Diégó utcáin sétáltam ,a szállásunknál lyukadtam ki .Mikor bementem megláttam anyát .Nem tudtam mit csinálni nem jött ki hang a számon .Csak álltam és álltam, hirtelen valaki a nevemet üvöltötte én pedig........

1 megjegyzés:

  1. Ahsgat... *..* Jujj, ez nagyon jó lett, de kár, hogy ilyen rövidre sikeredett. Nagyon kíváncsi vagyok!! :D

    VálaszTörlés