2014. augusztus 9., szombat

4.rész

Nagyon boldogan keltem mert holnaptól kezdetét veszi az egy hetes TAVASZI szünet. Mint mindig most is késésben álltam .Rohanva indultam az iskolába sajnos zuhogott az eső .Sikerült egyszer az életben nem elkésni az iskolából ,még volt öt percem a csöngetésig.A tanítás gyorsan eltelt kb az égész az esti tavaszi bálról szólt ,az összes lány be volt zsongva csak én nem .Dinnel mentem haza a zuhogó esőben
-Te kivel mész a bálba -kérdezte
-Senkivel ,és te??
-Én is egyedül megyek.Van kedved eljönni velem
-ÖÖÖ Igen -válaszoltam boldogan
-Rendben ,ötkor a kaputok előtt találkozzunk
-Oké -vágtam rá
-Na nekem itt bekel fordulnom .Szia Róse-köszönt el tőlem
-Szia
Boldogan mentem haza ,aki látott az mind hülyének nézhetett, boldogan ugráltam a zuhogó esőben .Szerencsére még senki se volt otthon felmentem a szobámba, nagyon fáradt voltam gondoltam egy kicsit alszok ,sikerült el aludnom .A telefonom ébresztett fel ,komásan néztem a kijelzőre Din hívott
-Halóó-motyogtam a telefonba
-Szia Rose itt vagyok a házatok előtt
-MI VAN????-üvöltöttem
-Már öt óra van-mondta
-Nee és még fel se öltöztem
-Akkor öltözz ,öt perced van rá . Na szia- már le is rakta a telefont
 Nagy mázlim volt hogy már tegnap este kiválogattam a ruhám. Öt perc alatt kész voltam ,gyorsan lefutottam a kapuhoz ,Din ott várt idegesen
-Szia -köszönt
-Cső
-Rose gyönyörű vagy
-Köszi na menjünk
Mikor odaértünk már nagyba ment a buli .A kertben egy nagy színpad fel volt állítva ott zenélek az iskola zenekarjai .Az első banda olyan átlagos volt a második viszont nagyon királyan nyomta ,egész végig ott ugráltam ,az alsóbb éves lányok furán néztek rám ,de engem nem érdekelt .Kilencig tartott a buli tudom elég gáz hogy ilyen korán vége van csak ez egy iskolai bál .Dinnel mentem haza ,furcsa volt hogy nem fordult be az utcájukon
-Din te nem ebben utcába laksz
-Igen itt ,de haza kísérlek mert nem akarom hogy megint rád támadjanak azok az emberek
-OHH köszönöm ,nálad jobb barátom nincs
-Tényleg ,azt hittem Amy a legjobb barátod
-Hát Amyvel is jóba vagyok csak mostanában elég furcsa
-Miért furcsa??-kérdezte
-Nem tudom  
-Amúgy Rose te mész a tavaszi fesztiválra
-Igen és az összes napon ott leszek. És te??
-Persze már alig várom
-De jó akkor ott fogunk tombolni-mondtam
-Még szép
-Na itt vagyunk. Szia-búcsúztam el
-Hali ,szerdán találkozunk a fesztiválon
-Oké .Te hánykor mész???
-Reggel hétkor .Majd hívlak Rose-felelte és már el is ment, én pedig felmentem a házunkba



2 megjegyzés: