2014. augusztus 16., szombat

7.rész

Sikerült az álmom az hogy megszokjék .Boldogan zártam be az ajtót, Din ott várt álmosan, boldogan a nyakába ugrottam
-Diinnn sikerült
-Igen végre na induljunk az állomáshoz.Ugye van nálad egy kis pénz Rose??
-Persze elhoztam az összes manim
Elindultunk a sötét éjszakában bazi nagy hátizsákkal .Nagyon boldog voltam 17 év szigor után egy kis szabadság .
-Din hova vonatozunk ??-kérdeztem
-Még én se tudom ,majd a sors meghozza
-Oké
Oda értünk a pályaudvarra ,felszálltunk egy olyan vonatra ami San Diégoba ment.
-Rose elöl jó lesz??
-Igen
Elől találtunk egy tök jó helyet szerencsére senki se volt a vagonban. Még volt rengeteg időnk
-Fél óránk van .Bemegyek egy boltba venni kaját. Oké??-kérdeztem
-Felőlem menj, én addig foglalom a helyet
Bementem egy boltba vettem szendvicseket meg kettő kólát. Mikor vissza értem a vagonhoz már tele volt tömve csodálkoztam mert hajnali öt óra volt .Elindult a vonat San Diégoba
-Din nem birok aludni ebben a nagy zajban
-Nem tudok semmit tenni bocsi .Próbálj meg el aludni
-Rendben megpróbálok
Sikerült elaludnom .Din ébresztésére ébredtem.
-Jó reggelt -mondta
-OHH itt vagyunk már??
-Igen .Na gyere induljunk
-Din kérdezhetek valamit??
-Persze
-Hol szálunk meg??
-Keresünk valami hotel féleséget
-Oké
Elindultunk ,San Diégo utcái tele voltak tömve. Hosszú séta után találtunk egy megfelelő szállást. Kivettük két hétre
-De szép kis szoba -mondtam boldogan
-Igen tényleg aranyos
-Na én megyek aludni .Szia-köszöntem el
-Oké Rose Szia
Háromig aludtam ,nagyon jól esett mert a vonaton nem tudtam annyira kipihenni magam.
-Jó délutánt Rosi
-Még aludni akarok
-Nem aludhatsz mert már három óra van
-Mi???
-Jól aludtál -tért át másik témára
-Igen
-És éhes vagy??
-Nagyon mindjárt éhen halok
-Én is Rose akkor keressünk valami kajáldát és együnk
-Rendben ,csak felöltözök
Fel vettem egy pólót és egy sortot.
 El indultunk éttermet keresni ,találtunk egy gyors éttermet ami nekünk teljesen megfelelt .Mikor kijöttünk az  étteremből észre vettem egy régi barátomat
-Szia Jim-üvöltöttem
-Rose-kérdezte
-Igen
-OHH de rég láttalak Rosi ,hogy vagy,??
-Jól és te??
-Én is .Ki ez a fiú???-érdeklődött
-Ő  itt Din a barátom-mutattam be
- Din vagyok-mondta  komoran
-Szia én Jim ,Rose régi fijúja
Din furán nézett rám
-Na megyek.Ma este nincs kedvetek eljönni velem egy buliba
-Van-válaszoltam mosolyogva
-Az jó ,akkor találkozzunk itt??,,-kérdezte Jim
-Oké akkor találkozzunk itt .Szia Jim-köszöntem el ,viszont Din csak komoran állt mellettem és nem mondott semmit
-Din hahó ,Rose vagyok remélem nem ment el hangod
-EZ VOLT AZ EXED??????
-Igen,de kérlek ne üvölts .Ugye milyen aranyos???
-Én jobb vagyok nála
-Valaki nagyon féltékeny ,te sokkal jobb vagy nála -öleltem meg ,Din pedig megcsókolt ,nagyon boldog voltam ,Din életem legjobb fiúja  nála senki se jobb ,mindig is egy ilyen fiúról álmodoztam


1 megjegyzés:

  1. Áh! *_* Kíváncsi vagyok már, mi lesz ebből a szökésből!! Juj! Ez jó, de nekem rövid rész lett.

    VálaszTörlés