2014. augusztus 3., vasárnap

3.rész

Reggel nyűgösen keltem .Nehézkesen lementem a konyhába anyáék már sajnos fenn voltak
-Szia Rose-köszönt anyu
-Jó reggelt-válaszoltam
-Drágám ezt hogy képzeled csak úgy elmentél bulizni és elfelejtetted hogy a szüleid megérkeztek külföldről
-Elnézést anya ,de én úgy tudtam hogy ma érkezdtek
-Kislányom ezt nem hiszem el ahhw,tudod milyen gáz volt a vacsorakor mindenki téged hiányolt .Nesze itt a reggelid-mondta dühösen és nekem vágta a pirítósomat
Egész nap boltokban keringtem , kerestem egy ruhát a ma estére mert anyukám munkatársa tart valami béna összejövetel. Rengetek boltba benéztem ,de egyikbe se volt jó ruha mindegyik tiszta giccs parádé volt. Már öt óra volt sajnos még mindig üres kézzel mászkáltam Los Angeles utcáin .Egyszer csak meg pillantottam egy jó ruhát a kirakatban.Bementem a boltba szerencsére jó volt rám .Megvettem csak egy kicsit féltem attól hogy anya mit fog szólni
-Sziasztok-toppantam be az ajtón
-Szia Kicsikém .Na milyen ruhát vettél-érdeklődött anyu
-Ezt -mutattam
-ÖHH Drágám ez egyáltalán nem való egy vacsorára
-Szerintem nagyon szép ,nem érdekel az a buta vacsora én akkor is ebbe megyek-mondtam anya szemébe
-Nem mehetsz ebbe, ez borzalmas ,azonnal vidd vissza -oktatott ki anya
-Ha nem mehetek ebbe a ruhába akkor nem megyek el a vacsorára
-Akkor ne menj Rose-válaszolt édesanyám
-Rendben nem megyek na most felmegyek a szobámba jó vacsorázást puszi-köszöntem el és már rohantam is a szobámba. Becsaptam a szoba ajtómat és leültem az ágyamra .Pár percig szótlanul ültem egyszer csak megszólalt a telefonom .Din hívott
-Helló-vettem fel a telómat
-Szia Rose .Nincs kedved eljönni velem sétálni
-Ó van
-De jó akkor fél hétkor találkozzunk a házunk előtt- mondta Din
-Oké na megyek cs-köszöntem el
Gyorsan eltelt az a fél óra .Dinék háza előtt találkoztunk
-Cső Rose
-Szia Din
-Rosi miért könnyes a szemed .Sírtál??-érdeklődött
-Á de hogy -hazudtam
-Tudom hogy nem mondasz igazat na meséld el mi történ
-Háát összevesztem a szüleimmel egy hülye ruha miatt csak mert én nekem más a stélusom és nem olyan ruhát vettem ami illik egy ilyen vacsorára amire mentem volna velük -meséltem könnyezve
-Sajnállak -ölelt át,
Pár percet még zokogtam neki aztán elindultunk .Pár lépést mentünk és hirtelen megálltam  nem hittem a szememnek ,Egy kocsit láttam előttünk amiben Anthony Kiedis ült ,azonnal rohanni kezdtem a kocsi után
-Rose hová rohansz-üvöltött Din
Rohantam ahogy csak bírtam ,sajnos nagyon gyorsan ment a kocsi és nem értem utol .Lihegve álltam meg az úttesten .
-ROSE jól vagy állt meg mellettem Din
-Igen ,ott volt Anthony Kiedis sajnos nem értem utol
-Tényleg ,De kár hogy én nem vettem észre.Na induljunk -parancsolta
Egy jót sétáltunk Los Angelesben .Din megállt a mozi előtt
-Nincs kedved megnézni egy filmet-kérdezte
-Jó nézzünk
Bementünk kiválasztottam egy filmet ,megvettük a jegyet aztán bementünk a terembe.Valami borzalmasan unalmas filmet néztünk én el is aludtam ,a film végén ébresztett fel .A mozi után elköszöntem Dintől és hazamentem .Mikor hazaértem szerencsére senki se volt otthon .Felmentem a szobámba és kb hajnali ötig fenn voltam .



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése