2014. augusztus 23., szombat

8.rész

Hazamentünk én átöltöztem egy bulis ruhába, aztán kimentem a napaliba Dinhez.
.
-Na milyen??-kérdeztem
-Nagyon szép vagy Rose-mondta hidegen
-Te is nagyon jól nézel ki Din,nagyon kicsípted magad
-De hogy is én mindig így szoktam menni buliba
-Na persze-röhögtem el magamat
-Min röhögsz Rose??
-Ó semmin ,na induljunk
-Rendben ,ugye a parkban találkozunk az exeddel
-Igen ,de Jim a neve
-Tudom na induljunk-mondta
Din egész úton szótlan volt .Mikor megérkeztünk a parkba Jim már ott várt minket
-Sziasztok -üdvözölt minket ,aztán megölelt engem
-Száj le a csajomról  -üvöltözött Din
-Din fejezd be-mondtam neki
-Csak megöleltem ez nem jelenti azt hogy szerelmes vagyok belé- magyarázkodott Jim
-Na persze -dünnyögött Din
-Szerintem induljunk- jelentettem ki
-Ez jó ötlet Rose- egyezett bele Jim
Egész úton Jim beszélt Din csak mogorván lépkedett és magába motyogott. Din nagyon féltékeny volt  az exemre mikor Jim semmit se akart
-Tényleg elszöktetek ez nagyon izgalmas Rose
-Igen eléggé ,a szüleim nagyon nem szerették Dinnel a kapcsolatunkat és már nem bírtuk ezért elszöktünk
-Azti ügyesek vagytok.Nem féltek hogy rátok találnak
-Egy kicsit félünk ,de megpróbálunk bujkálni
-Itt vagyunk -üvöltött Jim
-Jajj ,de jó .Gyere Din
Beértünk a házba nagyon szép volt egy aranyos lány köszöntött bennünket
-Szia Jim .ők itt a barátaid ??- kérdezte a lány
-Igen -mosolygott
-Szia Rose vagyok -mutatkoztam be
-Szia én Sarah
-Én pedig Din Rose barátja-mutatkozott be Din
Jim még egy kicsit beszélt Sarahval aztán bementünk a nappaliba, csak öten voltak .Leültem Dinnel a kanapéra
-Din mi a baj?? -kérdeztem
-Semmi nincs csak az a Jim gyerek úgy kezel téged mint ha a barátnője lennél
-Nincs semmi köztünk ,én téged szeretlek -öleltem át
-Örülök neki hogy engem szeretsz ,na igyunk valamit
-Okés
Bementünk a konyhába kerestünk valami ital félét .Mikor kijöttünk két fiú azt üvöltötte hogy mindenki menjen a medencéhez .Dinnel oda szaladtunk
-Van fürdő ruhátok -kérdezte Sarah
-Igen nekem van-mosolyogtam rá
-Akkor vedd  fel
-Rendben
Átvettem a fürdő rucim és indultam a medencéhez már majdnem mindenki bent volt
-Gyere Rose -mondta Jim
-ÖÖÖ izéé mindjárt csak...
-Ne félj nem hideg a víz -kiabált a fiú
-Jóó bejövök
Könnyen megszoktam a vizet , heten voltunk ,nagyon jó volt . Az egyik fiú felüvöltötte hogy vizi csata ,mindenki elkezdte locsolni a másikat..A medencézés után mindenki bement a nappaliba bekapcsolták a zenét páran elkezdtek táncolni ,én Dinnel leültem és beszélgettünk minden féléről ,elgondolkoztunk arról hogy mi lesz ha elfogy a pénzünk, kitaláltam bevállalok majd valamilyen munkát Dinnek tetszett az ötlet. Egy kicsit még dumáltunk aztán odajött hozzánk Sarah hogy kötelező táncolnunk .Felmentem a tánctérre és elkezeztem ugrálni ,UUU nagyon fel voltam dobva egyszer RHCP is szólt .Jim próbált közeledni hozzám ,de én nem engedtem neki.

2 megjegyzés: