2014. augusztus 10., vasárnap

5.rész

Életem legjobb napja .Délutánra megbeszéltem Dinnel hogy elmegyek vele bicajozni .Délelőtt pihentem egy jót kockultam,tv-ztem,ebédet főztem a két tesómnak ami borzalmas lett igen én nem tudok főzni megszoktam hogy a házvezető nő főz helyettem ,csak ma sajnos nem tudott jönni dolgozni. Igen a délelőttöm átlagosan telt ,de a délután megváltoztatta az életem .Kettő órakor találkoztam Dinnel a parkban .Én hamarabb értem oda ezért még bementem a park melletti boltba .Az élelmiszer boltban össze futottam Ellievel
-Szia Rose ,de rég láttalak-ugrott a nyakamba
-Sziaa Ellie
-Hova tartasz Rosi-kérdezte
-Hát biciklizni megyek az egyik barátommal ,hamarabb jöttem ezért bejöttem a boltba-magyaráztam
-OO de jó neked
-És te hova mész Ell??
-Randira-üvöltötte boldogan
-De jó neked ,és ki a szerencsés-kérdezősködtem
-Nem ismered ,amúgy a neve Andy
-Na mennem kell mert Din már biztosan a parkban van .Szia Ell majd még beszélünk
-Oké Rosi Sziaa
Kiértem a boltból pechemre már Din ott várt ideggörcsösen
-Rose hol voltál itt várlak tíz perce-méltatlankodott
-Háát hamarabb jöttem a parkba ezért bementem vásárolni és ott találkoztam egy régi jó barátnőmmel-magyaráztam ki a dolgot
-Oké.Merre biciklizünk-kérdezte
-A tengerpart felé-mondtam
-Rendben Rose,na induljunk
A tenger felé tekertünk .Mentünk mentünk nem vettek észre hogy az úton egy fadarab van ,ezért jól elestem
-ÁÁÁ -sikoltottam
-Rose jól vagy hahó-idegeskedett Din
-ÁÁÚÚ nem birok felkelni -zokogtam
-Nyugi ,mindjárt hozok segítséget
-Din én nem merek egyedül itt maradni -mondtam
-Felhívom apát -mondott egy ötletet
-Rendben
Din felhívta az apukáját elmesélte hogy mi történt
-Apa csak negyed óra múlva tud itt lenni -mondta
-Jó addig itt várunk
-Az út közepén nem várhatjuk Rose a fűben tudjuk csak mert ott nem megy senki - mutatott az út menti részre
-Jó de én hogy tudok oda menni mert nem birok felállni
-Oda húzlak-adta az ötletet
-Ohh rendben ha elbírsz
Az ötlet sikerült, eltelt pár perc egymás mellett ültünk szótlanul ,hirtelen Din magához húzott és..........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése