2014. augusztus 12., kedd

6.rész

Odahúzott magához és megcsókolt. Nagyon boldog voltam ,életem első csókja .Csókunkat Apám szakította félbe ,nem értettem mit keres itt azt hittem hogy csak Din apukája jön értünk
-Ez mi volt. Azonnal menjünk el innen Rose-méltatlankodott apa és bevitt a kocsiba
Apa bepakolta a biciklimet és elindította az autót, Din és édesapja furán néztek ránk
-Apaa ott hagytuk Dint és apukáját-mondtam
-Nem is megyek vissza hozzájuk, ezt nem hiszem el az engedélyem nélkül csókolóztál egy fiúval
-Apaa szeretem Dint
-Nem érdekel soha nem találkozhatsz vele
-Mi??? Apa ezt nem teheted
-Rose az apád vagyok én döntöm el neked mi a jó és ez a fiú számodra nem a tökéletes
-Én szeretem őt
-Nem érdekel ,amúgy itt vagyunk a kórháznál Rose
Valahogyan lábra tudtam állni ,de a kezemet nem tudtam mozgatni .Megérkeztünk az orvoshoz ,szerencsére a lábammal nem történt semmi , a kezemet sajnos eltörtem .Későn értünk haza ,anyának elmeséltem mi történt ő is megtiltotta hogy találkozzak Dinnel én ezt nem hiszem el miért ilyenek a szüleim ,úgy utálom azt  ha szeretek egy olyan fiút aki egy kicsit szegényebb nálunk akkor már megtiltják hogy találkozzak vele. Szomorúan mentem be a szobámba ,Dinnel beszéltem elmesélte hogy az apja mennyire dühös lett az én apukámra , szerencsétleneknek gyalogolniuk kellett haza .Mindent elmondtam neki amit apáék mondtak ,megfogadtunk Dinnel hogy örökké együtt maradunk nem érdekel amit anyáék mondtak, titokba fogok találkozni a szerelmemmel.Mikor letettem a telefont bekapcsoltam a gépemet felmentem a skypre Amyvel beszélni
-Szia-köszönt a kamerába
-Cső Amy
-Na mi történt Rose a biciklizésen
-Hát sok minden durva dolog
-Na mesélj
-Elindultunk elestem a bicajjal ..........................-mindent elmeséltem neki .Amy furcsán nézett a kamerába
-Jézusom az apád milyen gonosz-mondta
 Még beszéltünk egy kicsit aztán elmentem csicsikálni.
Reggel álmosan keltem mázlimra anyáék már elmentek dolgozni. Dint felhívtam megbeszéltük hogy egykor találkozunk titokba .Délelőtt elvittem az öcséimet a barátaikhoz.  Aztán pedig hazamentem ,ebéd után elindultam a találka helyszínére sajnos összefutottam a házvezető nővel
-Drága Rosika hova mész??
-ÖHH találkozok Amyvel-füllentettem
-Rendben 9-óráig lehetsz nála
-Oké Elizabett néni, na indulok .Viszont látásra
-Szia Rosika
Bekötött kézzel rohangáltam az úton, egyszerre értünk Dinnel a megbeszélt helyszínre.
-Menő a kötésed Rose-köszöntött
-Köszönöm Din -mosolyogtam
Picikét sétáltunk találtam egy jó padot és leültünk oda.
-Van egy jó ötletem hogy egész életünkben együtt legyünk
-Mi az??
-Szökjünk meg .Szerinted jó ötlet
-Igen nagyon jó ötlet végre soha nem látom a szüleimet
-ÓÓ ,de örülök Rose hogy szerinted is jó ötlet -ölelt meg
-Én is .na beszéljük meg hogyan szökjünk meg
Elmondta nekem a haditervet amit kidolgozott, mosolyogva néztem ahogyan magyarázza
-Akkor ma este éjfélkor a házatok elé jövök- magyarázta Din
-Rendben ott leszek
-Rose indulnom kell haza na szia -puszilt meg
-Szia-búcsúzkodtam el
Búcsúzóul megölelt .Egész este pakolásztam nagyon izgultam ne hogy észre vegyen valaki minket ahogyan elszökünk .Pakolásztam egyszer csak valaki kopogott az ajtón ,nagyon megijedtem
-KI AZ-üvöltöttem ki
-Én vagyok Jim az öcséd-lépett be
-Mit akarsz ???
-Csak benéztem
-Tök jó akkor ki mész -irányitottam
 -Légyszi elmeséled  mi történt tegnap
-Jim most nem érek rá majd holnap elmesélem
-Oké tesó ,akkor nem is zavarlak tovább szia
-Szia Jim
Teltek a percek egyre jobban izgultam. Egyszer csak tizenkettőt mutatott az óra felszedtem a csomagjaim lementem a lépcsőn .
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése