2014. augusztus 1., péntek

2.rész

Majdnem elkéstem az iskolából .Rohantam a folyóson és véletlenül elcsúsztam szerencsére nem lett semmi bajom leporoltam a ruhámat és már rohantam be az osztályterembe  .Mikor a terembe pattantam már az osztály főnököm bent volt
-Jó napot -köszöntem
-Enye Rose már két perce becsöngettek ,azonnal üljön le a helyére
-Igen is tanárnő
Leültem a helyemre nem értettem miért áll az ajtóban Din azt hittem hogy ő más suliba jár
-Gyerekek új Gyerek érkezett az osztályotokba -mondta a tanárnő
-Sziasztok .Din Steelberg a nevem eddig csak magán tanárhoz jártam 17 éves vagyok-motatkozott
-Szia -köszönt az egész osztály
Gyorsan eltelt az óra ,szünetben oda mentem Dinhez
-Szia Din-köszöntöttem
-OHH Rose de jó hogy osztálytársak vagyunk .Képzeld holnap Los Angelesben lesz ingyen RHCP koncert ugye milyen dúrva??
-Igen , úú én biztosan elmegyek úgy sincsenek itt a szüleim és a két a öcsémre meg vigyáznak a nevelőnők
-De jó ,akkor elmegyünk-kérdezte
-Még szép-mondtam
 Kicsit beszéltünk aztán mentünk órára.A nap gyorsan eltelt egyedül sétáltam haza szerencsére közel van a házunk.Gyorsan elteltek a napok már alig vártam az RHCP koncertet .7-kor találkoztunk a kapunk előtt ,gyorsan oda értünk ,szerencsére még alig voltak és tudtam szerezni elöl helyet .Két órát vártunk és végre bejöttek Kiedisék ááá nagyon boldog voltam .Már elég sokat voltam Red hot chili peppers koncerten hiszen Los Angelesi vagyok .Dinnel egész végig üvöltöttük a dalaikat mind a ketten nagyon boldogok voltunk .Éjfélre értem haza mikor kinyitottam az ajtót nem hittem a szememnek a szüleim álltak bent azt hittem hogy még az üzleti úton vannak.
-Anya Apa sziasztok .Nektek nem külföldön kéne lennetek.-csodálkoztam
-Drágám elfelejtetted hogy ma érkezünk ,azonnal menny a szobádba aludni holnap majd beszélünk-mondták egyszerre
-OOKKÉ sziasztok
Felmentem a gyorsan elaludtam
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése